STAY WITH US

Sabaq Amoz Kahaniya - Urdu Stories (سبق اموز کہانیاں )

Islamic Videos,Qissay,Qasas Ul Anbeya,stories related Quran,Naats,Bayanat,Tafsir,Wazaif,Quotes and Islamic stories about the prophets sent to this world to tell us the right path and to tell us that there is only 1 God, Although almost 124,000 Prophets sent to this universe, but in our Holy Quran have stories of these 30 Prophets and its all Available in two languages Urdu Hindi And English


"میری خواہش"

Sabaq Amoz Kahaniya - Urdu Stories  (سبق اموز کہانیاں )


ایک استاد سکول سے گھر آیا

وہ اپنے ساتھ کچھ کاغذات لے کر آئی تھی جو دراصل مضامین تھے۔ بچوں کا ’’میری خواہش‘‘ کے عنوان سے مضمون لکھنا بچوں کا ہوم ورک تھا۔ آج اسے ان مضامین کا امتحان دینا تھا۔

     رات کے کھانے کے بعد، وہ چیک ان کرنے لگی۔ اس کا شوہر قریب ہی چہل قدمی کر رہا تھا، اپنے اسمارٹ فون پر اپنی پسندیدہ گیم "کینڈی کرش ساگا" کھیل رہا تھا۔


       آخری کتابچہ پڑھتے ہی وہ رو پڑی۔ اس کی سسکیاں سن کر اس کا شوہر دوڑتا ہوا آیا اور اس سے رونے کی وجہ پوچھی۔


اس نے جواب دیا، "کل میں نے بچوں کو 'میری خواہش' پر مضمون لکھنے کے لیے ہوم ورک دیا تھا، وہ چیک کر رہی تھی۔ اس آخری مضمون نے مجھے اتنا متاثر کیا کہ میں زور سے رونے لگا۔"

اس کا شوہر متجسس ہوا اور پوچھا کیا بات ہے میری بات سنو؟


استاد نے کہا سنو۔


"کاش میں اسمارٹ فون بن سکتا۔ میرے والدین اسمارٹ فونز سے اتنا پیار کرتے ہیں کہ وہ مجھے بھی بھول جاتے ہیں۔ جب میرے والد دفتر سے تھکے ہارے گھر آتے ہیں تو ان کے پاس اسمارٹ فون ہوتا ہے۔ میرے لیے وقت ہے لیکن میرے لیے نہیں۔ جب میرے والدین کام کرتے ہیں اور فون کی گھنٹی بجتی ہے تو وہ فوراً فون اٹھا لیتے ہیں جب کہ میں کتنا ہی روؤں وہ میری طرف نہیں دیکھتے، وہ اپنے اسمارٹ فون پر گیمز کھیلتے ہیں، میرے ساتھ کوئی نہیں ہوتا، جب وہ کسی سے فون پر بات کرتے ہیں وہ میری بات نہیں سنتے، چاہے میں اسے کتنا ہی اہم کیوں نہ کہوں۔

    اس لیے میں اسمارٹ فون بننا چاہتا ہوں۔ "

یہ سن کر شوہر جذباتی ہو گیا اور بھرائی ہوئی آواز میں پوچھا کہ یہ مضمون کس بچے نے لکھا ہے...؟


استاد... "ہمارا اپنا بیٹا...!"


اوزار ہمارے کام کو آسان بنانے کے لیے کارآمد ہیں، نہ کہ ہمیں اپنے پیاروں سے دور کرنے کے لیے۔


بچے اپنے معاشرے میں رہتے ہیں۔ وہ سب کچھ دیکھتے، سنتے اور سمجھتے ہیں۔ وہ اس کے اثرات کو قبول کرتے ہیں۔ ہمارے اعمال ان کے نازک ذہنوں پر انمٹ نقوش چھوڑتے ہیں۔ کسی بھی منفی تاثر کو قبول نہ کریں۔

Post a Comment

0 Comments